علاوه بر خودروهای برقی رفت و آمد، هوندا به طور فعال در حال توسعه مدل های برقی در رده “FUN” است.
هوندا بر اساس پلت فرم FUN EV خود که در حال حاضر در حال توسعه است، قصد دارد در مجموع سه مدل FUN EV با اندازه بزرگ را در ژاپن، ایالات متحده و اروپا بین سالهای 2024 تا 2025 معرفی کند.
هوندا همچنین مدل Kids Fun EV را معرفی خواهد کرد لباس مجلسی دخترانه جدید که برای انتقال لذت سواری برای نسل بعدی
*2 سرویس پست ویتنامی
*3 خدمات پستی تایلند
*4 دسته موتور سیکلت برقی. حداکثر سرعت: 25 تا 50 کیلومتر در ساعت
*5 دسته دوچرخه برقی، بدون در نظر گرفتن دوچرخه های برقی.
حداکثر سرعت: 25 کیلومتر در ساعت یا کمتر.
<Monozukuri با راندمان بالا که امکان گسترش خط تولید و فروش مدل های الکتریکی را فراهم می کند.
هوندا بر اساس دانش سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف رقابتی خود “Monozukuri” (هنر ساختن چیزها) که از طریق توسعه و استفاده از پلتفرمها برای مدلهای مجهز به موتور ICE جمعآوری شده است، پلتفرمهای موتور سیکلت الکتریکی را توسعه داده و به کار خواهد برد که سه جزء اصلی را برای خودروهای الکتریکی ترکیب میکند.
باتری، PCU و موتور – با بدنه موتور سیکلت.
هوندا با برآورده ساختن نیازهای مشتری با Monozukuri بسیار کارآمد، لذت جابجایی را با مدلهای موتورسیکلت برقی با قیمت مقرون به صرفه ارائه میکند.
در مورد باتری، جزء اصلی وسایل نقلیه الکتریکی، هوندا قصد دارد مدلهای موتورسیکلت برقی خود را به باتری کاملاً جامد مجهز کند هوندا در حال حاضر با استفاده فعال از منابع خود در حال توسعه است.
3. استفاده روان تر و هوشمندانه تر از موتورسیکلت های برقی
<ابتکارات برای ارتقای زیرساخت شارژ و استانداردسازی باتری ها >
بهبود زیرساخت شارژ و استانداردسازی مشخصات باتری برای پذیرش گسترده موتورسیکلت های الکتریکی حیاتی است.
به عنوان بخشی از بهبود زیرساخت شارژ، موتور هوندا در تلاش است تا به اشتراک گذاری باتری را رایج کند.
(1) رواج به اشتراک گذاری باتری
هوندا یک سرمایه گذاری مشترک در اندونزی، یکی از بازارهای اصلی موتورسیکلت، برای راه اندازی سرویس اشتراک باتری با استفاده از MPP و موتورسیکلت های دارای موتور MPP ایجاد کرده است.
JV در حال حاضر یک سرویس اشتراک باتری در بالی دارد.
در هند، هوندا قصد دارد تا پایان سال جاری خدمات اشتراک باتری خود را برای تاکسی های سه چرخه برقی (به اصطلاح “ریکشا”) آغاز کند.
هوندا همچنین در حال برنامه ریزی برای گسترش ابتکارات خود برای رایج کردن اشتراک باتری در سایر کشورهای آسیایی است.
در ژاپن، در آوریل سال جاری، ENEOS Holdings، Inc.
و چهار سازنده بزرگ موتورسیکلت ژاپنی*6 به طور نحوه تشخیص جیوه قرمز مشترک Gachaco، Inc.
را وارد کردند که یک سرویس اشتراکی باتریهای قابل تعویض استاندارد را برای موتورسیکلتهای الکتریکی ارائه میکند و زیرساختهای این سرویس را توسعه میدهد.
این شرکت قصد دارد خدمات اشتراک باتری موتور سیکلت خود را در پاییز امسال آغاز کند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.