پس از جنگ جهانی، چندین برند معروف در صنعت کیف وجود داشت مانند کیف مارک ورساچه و کیف بند زنجیر طلایی طرح کوکو شانل به نماد سلیقه تبدیل شد. صیغه سلطنتی GraceKelly، وضعیت اجتماعی افزایش می یابد 10 بار، شهرت فوری سر و صدا بزرگ است.
گوچی نیز به طور طبیعی به جنگ وای پیوست، یک کیسه دسته بامبو و کیسه قطره آب راه اندازی کرد.
در اواسط قرن بیستم، زنان از کیف های دستی طراحان به عنوان نمادی از مقام و قدرت استفاده می کردند. پس از قرون وسطی، زندگی مردم با رایانه پر شد.
با ظهور رایانه های لپ تاپ، کیف های پیام رسان پهن و کیف های دوربین مورد علاقه مردم شد. جوانان دوره بعد، دنیایی که نقش افعال را پیچیدهتر میکند، بیشتر جمعآوری میکند، اعتقادات منقبض غالب میشود.
چینی ها گرما دوزی میکنند، بیشتر از پوست حیوانات استفاده میکنند، مثلاً پوست مار، پوست پلنگ، پوست تمساح، همین الان کیسه کره مقدس شی مه نقش در این لحظه به دست آوردن توسعه بزرگ، مد روز حمایت مشتاق از شخصیت محدود شده است.
پر از نشاط جوانی از سبک دامن کوتاه و شلوار انقلاب، همچنین با موسیقی راک محبوب و تولد. کمربند، سبک مختصر است کیف آویزان جوان از شانه، راه انسان را بسیار حسادت نمی کند.
در دهه 1970 و 1980، با توسعه سریع اقتصاد، به یک معنا، دکوراسیون بسته بندی به نمادی از وضعیت و موقعیت فرهنگی تبدیل شده است.
مواد جدید و طرح هایی در حال معرفی هستند که ایده سنتی سرمایه گذاری روی یک کیف خوب را شکسته اند.
و هنگامی که مفهوم نئورومانتیسم و احیای کلاسیک در لباس های رایج در اواخر دهه 1970 ظاهر شد، برخی از کیف ها با بند باریک، کیسه های ماهیگیری و سایر کیسه ها با طعم تازه روستایی بر روی شانه های مردم ظاهر شد که در موج فزاینده اقتصاد نیز منعکس شد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.